EGYEDÜLÁLLÓ

PRÉMIUM GARANCIA

szolgáltatás a DJI hivatalos magyar szervizétől 

A piacon egyedülálló garanciális szervizszolgáltatást vezet be a Duplitec Szerviz Központ, a DJI hivatalos magyar minősített szakszervize.

Mindössze 15 munkanap alatt garantálja a felhasználók számára meghibásodott DJI termékeik garanciális javítását vagy teljes cseréjét.
A szolgáltatást kereskedő partnerek és végfelhasználók egyaránt igénybe vehetik.

Az új szervizszolgáltatással a Duplitec Szerviz Központ leveszi a gyártói garanciális ügyintézéssel kapcsolatos terheket a felhasználók és partnerei válláról: a teljes garanciális ügyintézés minden pontját magára vállalva gondoskodik a meghibásodott termék javításáról, vagy amennyiben a javítás időben túllépi a 15 munkanapot, biztosítja a termék teljes cseréjét. 
A szolgáltatás minden garanciaidőn belül lévő consumer DJI eszközre él, de kizárólag olyanokra, melyet a Duplitec Kft. hozott forgalomba. Az igénybevétel előtt a sorozatszámok ellenőrzése történik a forgalomba hozó megállapítására és a nem Duplitec Kft. által forgalomba helyezett eszközök nem vehetnek részt e folyamatban. 
A szolgáltatás menete végtelenül egyszerű: 
• A felhasználó, vagy kereskedelmi partner, aki a garanciális meghibásodást intézi a Duplitec Szerviz Központ oldalán letölti majd maradéktalanul kitölti a szerviz formanyomtatványt és mellékleteit.  
• A 15 munkanapos garantált átfutási idő csak akkor biztosított, ha a tulajdonos az eszközt minden kiegészítőjével gyári csomagolásában juttatja vissza a Duplitec Szerviz Központ felé. A kitöltött szerviz formanyomtatványt és számlamásolatot is mellékelnie kell, ezek nélkül nem indul el a 15 napos szolgáltatás. 
• A szükséges nyomtatványokat, az eszközt tartozékaival együtt a vásárló személyesen viheti be a Duplitec Szerviz Központba vagy előzetes egyeztetés után átvételi pontként üzemelő egyes viszonteladókhoz. 
• A szerviz a beérkezést visszaigazolja a nyomtatványon megadott email elérhetőségen – ezzel a dátummal veszi kezdetét a garantált 15 munkanapos periódus 
• A szerviz elindítja a termék garanciális bevizsgálását, a vizsgálat eredményétől függően pedig javítását vagy pedig cseréjét a hivatalos DJI szervizközponttal 
• A garanciálisan javított terméket postafordultával küldjük a felhasználónak, vagy kereskedő partnerünknek. A javítás 15 munkanapjával – amennyiben még mindig nem érkezett hivatalos állásfoglalás a DJI részéről – a Duplitec Szerviz Központ kicseréli a garanciális terméket egy azzal megegyező, azonos termékre, vagy termékcsomagra. 
A szolgáltatás részleteiről érdeklődjön kereskedelmi kapcsolattartójánál, vagy pedig a Duplitec Kft. minősített DJI szervizénél az alábbi elérhetőségek egyikén: 
Telefon: +36 70 5121 605, Email: szerviz@duplitec.hu 

FAQ

Mennyibe kerül a Duplitec Szerviz Központ garanciális szervizszolgáltatása?
A Duplitec Szerviz Központ a szolgáltatást minden költség nélkül, díjmentesen biztosítja a felhasználók és kereskedelmi partnerei számára, a Duplitec Kft által importált és Magyarországon forgalomba hozott DJI termékekre. A szolgáltatásra jogosult termékek esetében egyedül szállítási költségek léphetnek fel, amelyek a felhasználótól vagy kereskedő partnertől a Duplitec Kft. szervizébe történő be-, majd onnan történő visszaszállítás költségét kell fedezzék.

Mindenki számára elérhető a szolgáltatás?
Minden végfelhasználó, valamint a Duplitec Kft. szerződött, kereskedelmi partnerei számára érhető el a szolgáltatás.

Minden DJI termékre elérhető a Duplitec Kft. biztosította szervizszolgáltatás?
Igen, a Duplitec Kft. szervizszolgáltatása, minden, a cég által importált és Magyarországon forgalomba hozott consumer kategóriás termékre él és biztosítja a 15 napos garanciális szervizt vagy a termékcsere jogosultságot.
A consumer termékek listája a www.dji.com oldalon a „consumer” menüpontban ellenőrizhető.

Mi történik akkor, ha a termék bevizsgálásást követően kiderül, hogy javítása nem tartozik a garanciális ügyintézés alá?
Az ügyfelet ilyenkor – és a garanciális esetekben egyaránt – kiértesítjük, valamint tájékoztatjuk a szerviz várható költségeiről. Ezt követően a felhasználó dönti el, hogy megrendeli-e az eszköz javítását vagy visszakéri inkább a hibás eszközt.

Mi történik akkor, ha a vásárló nem tud eleget tenni a követelményeknek (hiánytalan kiegészítők, gyári csomagolás, hiánytalanul kitöltött munkafelvételi lap)?
A vásárló akkor sem esik el a garanciális ügyintézéstől, egyszerűen csak a 15 munkanapot nem fogjuk tudni számára garantálni.

Átvételi igazolás garanciális javításhoz

KERESKEDELMI CSOMAGOLÁSOK

Letölthető űrlapok (pdf)

A DUPLITEC Kft

Hivatalos disztribútora az alábbi cégeknek:

Drónok

képstabilizátorok,
kiegészítők

Prémium minőségű

kiegészítők, DJI termékeihez

Speciális

egyedi színszűrők
a drónok kameráihoz

Nagy pontosságú

mezőgazdaságban
használatos érzékelők

Pontos, azonnali

információk a precíziós mezőgazdaságban