A Duplitec Szerviz Központ Magyarország egyetlen 

hivatalos DJI szervizpartnere.

Cím:

H-1141 Budapest, Öv u. 39-41

Nyitva tartás:

Hétfő - Péntek: 9.00 - 16.30
Szombat: ZÁRVA
Vasárnap: ZÁRVA

Mobil:

+36 70 51 21 605

FIGYELEM!

Fontos információ a DJI Matrcice 200
drone tulajdonosoknak!
Kérjük töltse le a tájékoztatót!

SZERVIZÜNK...

A Duplitec Szerviz Központ Magyarország egyetlen hivatalos DJI szervizpartnere

A DJI központjában képzett és vizsgázott, tapasztalt szervizes kollégáink, átlagosan 20 éves modellezői tapasztalattal rendelkeznek, mint elektromos, mint robbanó motoros modellek terén. Jártasak sportkamerák javításában valamint 2013, a DJI Phantom megjelenése óta a DJI termékek szervizelésével, építésével, konfigurálásával.

A DJI termékek szervIzelésében

kollégáink nagy tapasztalattal bírnak, hiszen több száz multikoptert szervizeltek, javítottak és nem kevés gimbal is új erőre kapott már a kezük alatt. Szervizünk a felmérés során minden elemet bevizsgál, felmérési dokumentációt, előzetes javítási árajánlatot készít. A javítás során szervIzeseink a munkafolyamatokat dokumentálják, az elvégzett munkájukat aláírásukkal látják el, így minden munkafolyamat visszakereshető.

Nagy hangsúlyt fektetünk

a termékek tesztelésére, berepülésére, hogy ügyfeleinkhez csak jól működő termékek kerüljenek vissza a javítás után. Az elkészült termékek átadása előtt dokumentált tesztrepülést végzünk.

Szervizünk normaóra rendszerben

működik, ami azt jelenti, hogy minden munkafolyamat egy meghatározott időkerettel rendelkezik, ami idő alatt szervizeseinknek el kell készülniük az adott munkafolyamattal. A normaidők garantálják az ügyfélnek, hogy a szerviz nem számlázhat többet az adott feladatra. A norma idő akkor valósul meg, amikor gyári állapotú nem módosított gépről van szó, vagy ezt megelőzően szakszerű szervIzelésen esett át. Minden egyéb esetben, kérje egyedi árajánlatunkat.

Mobirise

Minden javítási ajánlat

egyedileg készül az adott berendezés állapota, hibája alapján. Bevizsgálási díj, azaz 1 munkaóra fizetendő minden termékre, vagy főegységre, ha az ügyfél a bevizsgálást követően a javítást nem rendeli meg. A kamera-gimbal és a multikopter külön főegység, a távirányító és akkumulátor is bevizsgálásra kerül, mint tartozék.

A DJI hivatalos
szerviz-tréning oklevele

DJI Dervice Certificate

Szerviz díjak

A szervIz költségek, valamint a normaidők részlezetése (pdf)

GYIK

A drónok szervizelésével kapcsolatban gyakran felmerülő kérdések


1. Mit tegyek, ha DJI termékem meghibásodik a garanciaidőn belül?

Első lépésként az ügyintézéshez mindenképpen szükséged lesz:
• vásárlást igazoló számlára
• garanciajegyre (ajánlott, nem feltétel)
• a meghibásodott eszközre és gyári tartozékaira
• gyári csomagolásra (ajánlott a biztonságos szállításhoz
Második lépésként keresd fel a DJI által ajánlott magyarországi szervizpartnert, a Duplitec Szerviz Központot, ahol készséggel állnak rendelkezésedre minden problémáddal kapcsolatban. Amelyet az alábbi elérhetőségeken találsz meg:

Cím: 1141 Budapest Öv utca 39-41.  Telefon: +36 70 51 21 605


Ha egyéb európai régióból, vagy magyarországi, de NEM Duplitec Kft. forgalmazói matricával ellátott a termék, úgy az ügyintézési költség a felhasználót terheli.
Európán kívülről származó termékek esetén a költségek szintén a felhasználót terhelik. (Ilyen esetekben abba a régió béli szervizközpontba kell visszaküldeni a terméket, ahonnan a termék származik.)

2. Milyen költségekkel járhat a garanciális ügyintézés?

Ha magyarországi beszerzésű a termék és Duplitec Kft forgalmazói matricával van ellátva, a teljes garanciális ügyintézés a Duplitec Szerviz Központon keresztül INGYENES.
Ha egyéb európai régióból, vagy magyarországi, de NEM Duplitec Kft. forgalmazói matricával ellátott a termék, úgy az ügyintézési költség a felhasználót terheli.

Európán kívülről származó termékek esetén a költségek szintén a felhasználót terhelik. (Ilyen esetekben abba a régió béli szervizközpontba kell visszaküldeni a terméket, ahonnan a termék származik.)

3. Mennyi időt vesz igénybe a garanciális ügyintézés?

Mivel a garanciális szerviz elbírálása, illetve a javítás teljes folyamata az európai szervizközpontban valósul meg, a magyarországi szervizpartnernél leadott termékek esetében a hiba regisztrációját követően kb. 2-3 hét a teljes átfutás ideje. A magyar Duplitec Szerviz Központon keresztül beküldött termékek a központban prioritást élveznek.

Lehetőséged van közvetlenül kiküldeni a terméket a régiós szervizközpontba saját költségen (ez az esetek túlnyomó többségében nagyobb költséggel jár, mint szervizünkön keresztül), ezesetben az átfutás ideje hosszabb is lehet, mivel ezek nem kapnak nagyobb prioritást.

4. Mi az a DJI Care Refresh? És mit tegyek, ha Care ügyintézést kívánok igénybe venni?

A DJI Care Refresh egy extra szerviz szolgáltatás, amelyet a támogatott gépek esetében külön költségen vásárolhatsz meg (illetve egyes Zenmuse kamerák esetében), és amit a géped regisztrációjától számított 48 órán belül aktiválnod kell a DJI oldalán.
A 48 óra letelte után, még szintén van lehetőséged 1 éven belül Care-t regisztrálnod a termékedre, ezesetben fel kell venned a kapcsolatot a DJI supporttal, akik az általad készített videó alapján engedélyezik a Care aktiválását. Care Refresh 12 hónapig érvényes, és 2 alkalommal (gépenként és alkalmanként eltérő összegben) a folyamat végén csereterméket biztosít a számodra. Minden egyes alkalommal amikor igénybe veszed ezt a szolgáltatást a javítás után egy új vagy újszerű eszközt kapsz kézhez.

Minden Care Refresh kereteiben elvégzendő javítást először a DJI Support oldalon jelents be, telefonon, mailben, vagy live chaten (csak angolul érhető el). Amennyiben magyarul intéznéd a javítást, keresd a DJI magyarországi szervizpartnerét, és hívd fel a kollégák figyelmét, hogy külön a Care keretein belül szeretnéd javíttatani a készülékedet.

FONTOS: A DJI Care Refresh csak a gép régiójával megegyező Care Refresh aktiválható, és a cserét az adott régió szervizközpontjában lehet végrehajtatni.
(Tehát pl.: kínai régiókóddal ellátott DJI termékhez NEM lehet EU régiós Care Refresh-t aktiválni)

5. Milyen esetben garanciális a javítás?

A termék aktiválásától számított 12 hónapig korlátozott garancia (főegységeként eltérő garanciális időtartammal) rendeltetésszerű használat esetén. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákat lásd külön.

6. Mire számíthatok garanciaidőn belül, ha saját hibámból történt a meghibásodás?

A garanciaidőn belül történt nem várt, saját hibából eredő balesetek esetében 2 választásod van:
- a magyarországi Duplitec Szerviz Központnál kérhető az eszköz szakszerű javítása, ezesetben a cserélt alkatrészekre és munkára cégünk garanciát vállal, a gép korlátozott garanciája továbbra is megmarad .
- a Duplitec Szerviz Központban kérheted a régiós DJI szervizközpontba szállíttatását, ahol a DJI a gépet gyári állapotra javítja meg, és a garancia folytatólagos marad, és Care Refresh a javított termékre ezesetben ugyanúgy köthető.

Alapesetben a bevizsgálás és szállítás díja a felhasználót terheli (nem megrendelt javítások esetén), a javítás megkezdése előtt a szerviz a felhasználó számára előzetes árajánlatot küld a várható javítási költségekről. A javítás minden esetben az árajánlat elfogadása után kezdődik meg, és a termék csak a javítási költség kifizetése után vehető át (javítás megrendelése esetén a bevizsgálás díját elengedjük).

7. Mire számíthatok a garancián túli meghibásodások esetén?

Szervizünk természetesen a garanciaidőn túli meghibásodások esetén is áll az ügyfelei rendelkezésére. Alapesetben a bevizsgálás díja a felhasználót terheli (nem megrendelt javítások esetén), a javítás megkezdése előtt a szerviz a felhasználó számára előzetes árajánlatot küld a várható javítási költségekről. A javítás minden esetben az árajánlat elfogadása után kezdődik meg, és a termék csak a javítási költség kifizetése után vehető át (javítás megrendelése esetén a bevizsgálás díját elengedjük).

8. Mi az előnye, ha Duplitec Kft. forgalmazói matricával ellátott terméket vásárolok?

Garanciális termékek esetében a TELJES garanciális ügyintézés INGYENES. Ebben az esetben cégünk átvállalja a felhasználótól a termék szervizbe szállításának díját és az ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatokat. Minden esetben ügyfeleink egyedi ügyszámot kapnak, amit a DJI weboldalán követhetnek nyomon.
A terméket a Duplitec Kft. címére eljuttatva kollégáink regisztrálják garanciális javításra a behozott készüléket, és értesítik az ügyfeleket amint elkészült a javítás és címünkön átvehető.

9. Miért válaszd a Duplitec szervizt?

Tapasztalt kollégáink átlagosan 20 éves elektronikai eszköz szerviztapasztalattal, valamint Magyarországon egyedüliként a DJI hivatalosan elismert szervizes tanúsítványával rendelkeznek.
A DJI hivatalos honlapján is, mint ajánlott szervizpartner a Duplitec Kft. került feltüntetésre.

A DUPLITEC Kft

Hivatalos disztribútora az alábbi cégeknek:

Drónok

képstabilizátorok,
kiegészítők

Prémium minőségű

kiegészítők, DJI termékeihez

Speciális

egyedi színszűrők
a drónok kameráihoz

Nagy pontosságú

mezőgazdaságban
használatos érzékelők

Pontos, azonnali

információk a precíziós mezőgazdaságban